Kliendipsühholoogia mikrokraadiprogramm on mõeldud inimestele, keda huvitab tarbijakäitumine, otsuste langetamine ja nende teadmiste alusel paremate kommunikatsioonimaterjalide ja -strateegiate väljatöötamine. Muu hulgas pakutakse osalejatele neuroturunduse kursust, kus pakutakse põnevaid uusi vaatenurki tootearenduse, reklaammaterjalide, tootepakendite, kodulehtede ja e-poodide kohta ning hinnatakse pilgu ja emotsioonide rolli tarbijakäitumises. Kuna ümbritsevaid sõnumeid on palju ja eristuda on keeruline, siis uuritakse, kuidas saavad ettevõtted võita klientide tähelepanu ja mõjutada kliendi ostuprotsessi etappe.
Tugeva turundusstrateegia aluseks on teadmised, mis aitavad mõista klienti ja tema otsuste tagamaid. Tule õpi seda kliendipsühholoogia mikrokraadiprogrammis.
Õppekeel: Eesti
Toimumisaeg: 10.02.–30.06.2025
Maht: 15 EAP-d
Hind: 2000 eurot
Toimumiskoht: Tartu
Õppevorm: põimõpe
Registreerumine algab: 02.12.2024
Registreerumise tähtaeg: 26.01.2025
Tulumaksutagastus füüsilisest isikust maksjale: jah
Lisateave: Kersti Kurri, kersti.kurri@ut.ee, 737 6313
Programm sobib turundusspetsialistidele, tootearendajatele, teenindusjuhtidele, aga ka ettevõtjatele, kes soovivad mõista, luua või arendada väärtuspakkumisi kliendipsühholoogia võimaluste abil.
Õppejõududeks on turunduse professor Andres Kuusik, turunduse nooremlektorid Kristian Pentus, Tanel Mehine ja Kerli Ploom. Lisaks on õppetöösse kaasatud eksperte ja külalisesinejaid, kes täiendavad akadeemilisi teadmisi rohkete näidetega praktikast ning tutvustavad eri tööriistu ja meetodeid.
Programmi läbinud õppija
- teab mis on tänapäevased tarbijakäitumise mudelid;
- oskab analüüsida tarbijate ostukäitumist;
- mõistab turunduskomunikatsiooni põhiprintsiipe;
- saab aru turunduskommunikatsiooni seadusandlusest ja sellega seotud eetika küsimustest;
- teab mis on neuroturunduse peamised uurimismeetodid ja nende rakendused;
- oskab viia läbi neuroturunduse katseid pilgujälgimise ja emotsioonide mõõtmise erinevate tehnikatega;
- suudab tõlgendada neuroturunduse uuringu raporteid.
Õppetöö toimub kevadsemestril kaks korda kuus N-L koos magistriõppekava „Kaasaegne majandus“ üliõpilastega. Programmi kuuluvad õppeained:
Neuroturundus (6 EAP-d)
Tarbijakäitumine (3 EAP-d)
Turunduskommunikatsioon (6 EAP-d)
Vastuvõtu eelduseks on 1) bakalaureusekraad või sellele vastav haridustase ja 2) motivatsioonikirja esitamine.
Kursusele registreerumisel palume sisestada lühikese motivatsioonikirja väljale „täiendav info või küsimused seoses koolitusel osalemisega“. Esitage motivatsioonikirjas oma haridus- ja tööalane taust ning lühike põhjendus, miks soovite programmis osaleda.
Kui olete eelnevad õpingud lõpetanud väljaspool Tartu Ülikooli, palume esitada haridust tõendava dokumendi, mille palume saata aadressil kersti.kurri@ut.ee hiljemalt 26. jaanuaril 2025.
Vastuvõtuotsus tehakse hiljemalt 31. jaanuaril 2025. Kohtade arv on piiratud.