Kliendipsühholoogia mikrokraadiprogramm

Kliendipsühholoogia mikrokraadiprogramm on mõeldud inimestele, keda huvitab tarbijakäitumine, otsuste langetamine ja nende teadmiste alusel paremate kommunikatsioonimaterjalide ja -strateegiate väljatöötamine. Muu hulgas pakutakse osalejatele neuroturunduse kursust, kus pakutakse põnevaid uusi vaatenurki tootearenduse, reklaammaterjalide, tootepakendite, kodulehtede ja e-poodide kohta ning hinnatakse pilgu ja emotsioonide rolli tarbijakäitumises. Kuna ümbritsevaid sõnumeid on palju ja eristuda on keeruline, siis uuritakse, kuidas saavad ettevõtted võita klientide tähelepanu ja mõjutada kliendi ostuprotsessi etappe.

Tugeva turundusstrateegia aluseks on teadmised, mis aitavad mõista klienti ja tema otsuste tagamaid. Tule õpi seda kliendipsühholoogia mikrokraadiprogrammis.

Tanel Mehine
Tanel Mehine
Tanel Mehine, programmijuht

Õppekeel: Eesti
Toimumisaeg: 09.02.2026–30.06.2026
Maht: 15 EAP-d
Hind: 2100 eurot
Toimumiskoht: Tartu linn
Õppevorm: põimõpe
Registreerumine algab: 01.12.2025
Registreerumise tähtaeg: 25.01.2026
Tulumaksutagastus füüsilisest isikust maksjale: jah
Lisateave: Kersti Kurri, [email protected], 737 6313

  • Programmi jooksul läbitavad ained ühendavad teoreetilised teadmised ja praktilised kogemused.
  • Sobivuse korral on võimalik õppijail lähtuda juhtumite lahendamisel ja kodutöödes enda ettevõtte tegevusest, teha sellekohaseid uuringuid ja saada nende kohta tagasisidet.
  • Aines osalevad magistriõppekava „Kaasaegne majandus“ turunduse suuna üliõpilased (turundusjuhid, spetsialistid), kellega koos kodutöid tehes ja teadmisi vahetades muutub aine veelgi väärtuslikumaks.
  • Osalejad saavad praktilise kogemuse ka unikaalses Tartu Ülikooli neuroturunduse laboris, kus nad saavad kavandada ja ellu viia neuroturunduse uuringuid (vt Tartu Ülikooli neuroturunduse labori Linked.in)

Programm sobib turundusspetsialistidele, tootearendajatele, teenindusjuhtidele, aga ka ettevõtjatele, kes soovivad mõista, luua või arendada väärtuspakkumisi kliendipsühholoogia võimaluste abil.

Õppejõududeks on turunduse professor Andres Kuusik, turunduse nooremlektorid Kristian Pentus, Tanel Mehine ja Kerli Ploom. Lisaks on õppetöösse kaasatud eksperte ja külalisesinejaid, kes täiendavad akadeemilisi teadmisi rohkete näidetega praktikast ning tutvustavad eri tööriistu ja meetodeid.

Programmi läbinud õppija

- teab mis on tänapäevased tarbijakäitumise mudelid;
- oskab analüüsida tarbijate ostukäitumist;
- mõistab turunduskomunikatsiooni põhiprintsiipe;
- saab aru turunduskommunikatsiooni seadusandlusest ja sellega seotud eetika küsimustest;
- teab mis on neuroturunduse peamised uurimismeetodid ja nende rakendused;
- oskab viia läbi neuroturunduse katseid pilgujälgimise ja emotsioonide mõõtmise erinevate tehnikatega;
- suudab tõlgendada neuroturunduse uuringu raporteid.

Õppetöö toimub kevadsemestril kaks korda kuus N-L koos magistriõppekava „Kaasaegne majandus“ üliõpilastega. Programmi kuuluvad õppeained:

Kevadsemestri tunniplaan valmib detsembris 2025.

Vastuvõtu eelduseks on 1) bakalaureusekraad või sellele vastav haridustase ja 2) motivatsioonikirja esitamine.

Kursusele registreerumisel palume sisestada lühikese motivatsioonikirja väljale „täiendav info või küsimused seoses koolitusel osalemisega“. Esitage motivatsioonikirjas oma haridus- ja tööalane taust ning lühike põhjendus, miks soovite programmis osaleda.

Kui olete eelnevad õpingud lõpetanud väljaspool Tartu Ülikooli, palume esitada haridust tõendava dokumendi, mille palume saata aadressil [email protected] hiljemalt 25. jaanuaril 2026.

Vastuvõtuotsus tehakse hiljemalt 30. jaanuaril 2026. Kohtade arv on piiratud.

Loe lisaks ja registreeru

Image
Kliendipsüholoogia
Registreerimise alguseni on jäänud

Mikrokraadiprogramm annab uues töövaldkonnas kindlustunde

Milliseid võimalusi pakub mikrokraadiprogramm?

Tutvu kõigi majandusteaduskonna mikrokraadiprogrammidega

Programmijuht

Tanel Mehine
Tanel Mehine
MA (majandusteadus)
Narva kolledž
Infotehnoloogia ja ettevõtluse osakond
turunduse nooremlektor 0,4 k
Raekoja plats 2–319
Majandusteaduskond
Turunduse õppetool
turunduse nooremlektor
Narva mnt 18–4032
+372 737 6321