Kliendipsühholoogia mikrokraad on suunatud inimestele, kes on huvitatud tarbijakäitumisest, otsuste langetamisest ja nende teadmiste alusel paremate kommunikatsioonimaterjalide ja -strateegiate väljatöötamisest. Mikrokraad annab ka põnevaid uusi vaatenurki tootearenduse, reklaammaterjalide, tootepakendite, kodulehtede-epoodide spektris läbi neuroturunduse aine, kus hinnatakse pilgu ja emotsioonide rolli tarbijakäitumises.
Võita klientide tähelepanu, panna tundma huvi ning osaleda kliendi ostuprotsessi teisteski etappides ei ole ettevõtete jaoks lihtne, kuna ümbritsevaid sõnumeid on palju ja eristuda keeruline. Seega teadmised, mis aitavad mõista klienti ja tema otsuste tagamaid, on tugeva turundusstrateegia aluseks. Tule õpi seda kliendipsühholoogia mikrokraadiprogrammis.
Õppekeel: Eesti
Toimumisaeg: 01.02.2023 - 25.06.2023, vaata täpsemalt altpoolt
Maht: 15 EAP
Hind: 2000 EUR
Toimumiskoht: Tartu
Õppevorm: Põimõpe
Registreerumise tähtaeg: 29.01.2023 (pikendatud)
Tulumaksutagastus füüsilisest isikust maksjale: Jah
Täiendav info: Kersti Kurri, kersti.kurri@ut.ee, +372 737 6313
Programm sobib turundusspetsialistidele, tootearendajatele, teenindusjuhtidele aga ka laiemalt ettevõtjatele, kes soovivad mõista, luua või arendada väärtuspakkumist läbi kliendipsühholoogia võimaluste.
Õppejõududeks on pikaajalise kogemusega TÜ õppejõud prof Urmas Varblane, Kristian Pentus, Tanel Mehine. Lisaks on õppetöösse kaasatud mitmeid oma ala eksperte ja külalisesinejaid, kes täiendavad akadeemilisi teadmisi rohkete näidetega praktikast, tutvustavad tööriistu ja meetodeid.
2022/2023. õppeaastal programm koosneb kolmest õppeainest kevadsemestril, mida loetakse koos Kaasaegse majanduse magistriprogrammiga. Õppeaineteks on:
Õppesessioonid on kavandatud N-L:
Vastuvõtu eelduseks on bakalaureusekraad või sellele vastav haridustase ning motivatsioonikirja esitamine. Lühikese motivatsioonikirja palume sisestada kursusele registreerumisel väljale "täiendav info või küsimused seoses koolitusel osalemisega".
Palun tooge motivatsioonikirjas välja oma hariduslik (s.h erinevad turundusega seotud erialad, õppeained, koolitused) ja tööalane taust, lisaks lühike põhjendus, miks soovite programmis osaleda.
Kui olete eelnevad õpingud lõpetanud väljaspool Tartu Ülikooli, siis on vajalik esitada haridust tõendav dokument, mille palume saata aadressil kersti.kurri@ut.ee hiljemalt 22. jaanuariks 2023.
Vastuvõtuotsus tehakse hiljemalt 25. jaanuaril 2023. Kohtade arv on piiratud.